klask 4 (24)

„Klask 4” – czterokrotna dawka adrenaliny!

Kiedy myśleliśmy, że osiągnęliśmy szczyt emocji dzięki oryginalnemu „Klask”, nagle pojawia się na horyzoncie „Klask 4”. Cztery osoby, cztery młoteczki, cztery bramki, a wszystko to w jednej dynamicznej, magnetycznej arenie. Emocje potrafią być czterokrotnie większe, a rywalizacja? Czterokrotnie bardziej zacięta! No to Klask!

Nie jest to już tylko gra – to wyzwanie, eksperyment społeczny i zabawa w jednym. Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o tym, by doświadczyć klasyki „Klask” na sterydach, „Klask 4” jest dokładnie tym, czego szukałeś. Przygotuj się na czterokrotny ładunek adrenaliny, śmiechu i niespodziewanych zwrotów akcji.

Zawartość

„Klask 4” mieści się, tak jak jego poprzednik, w sporym pudełku. Jest grą idealną na piknik, imprezę, towarzyskie spotkanie. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie dostępna jest płaska powierzchnia (stół, murek, ławka).

W skład gry wchodzą:

  • plansza dla 4 graczy,
  • 4 magnetyczne młoteczki, które pełnią funkcje pionków,
  • 4 magnesy sterujące, które poruszają magnetycznymi pionkami pod planszą,
  • 2 kulki,
  • 4 znaczniki punktacji,
  • 7 białych magnesików,
  • 12 naklejek teflonowych,
  • instrukcja obsługi przedstawiająca zasady złożenia gry, reguły i mechanikę rozgrywki, autora i duński fenomen pomysłu gry „Klask”.

klask 4 (2)
klask 4 (3)
klask 4 (4)
klask 4 (7)

Przedział wiekowy

  • sugerowany przez producenta wiek: 8+

Gra sprawdza się także wśród młodszych graczy. 4-, 5-, 6- i 7-latki radzą sobie świetnie, jeśli tylko dają radę z ewentualną porażką. Także górna granica wieku także robi wrażenie.

Rozwijane umiejętności

  • zręczność,
  • refleks,
  • precyzja,
  • zdrowa rywalizacja.

Gra „Klask” – charakterystyka rozgrywki

Otwarcie pudełka to moment, którego przy rozgrywce każdy z niecierpliwością oczekuje. Jak się okazuje, magia gry „Klask” nie tylko została zachowana, ale teraz jest wręcz potęgowana. Przede wszystkim, samo pudełko! Większe, solidniejsze, ale nadal w tym charakterystycznym stylu przypominającym walizkę – idealne na rodzinne wakacje czy spotkanie ze znajomymi w parku. Kiedy się je otwiera, czuć, jak atmosfera wokół gęstnieje. Wnętrze kryje cztery magnetyczne pionki – każdy z nich gotowy do rywalizacji. Do tego żółta piłka, która stanie się przedmiotem pożądania każdego z graczy. A białe magnesy? To niepozorne, ale skuteczne przeszkody, które dodają rozgrywce pikanterii. Po ułożeniu ich na planszy zgodnie z instrukcją, czuć dreszczyk emocji i adrenalinę pompowaną do serca. Emocje rosną.

klask 4 (1)

Gotowi na najszybsze, najbardziej ekscytujące i magnetyczne doświadczenie?

Po otwarciu pudełka:

  • należy wyjąć i złożyć planszę, a następnie postawić na stabilnym, równym i poziomym podłożu,
  • umieścić żółtą kulkę na planszy,
  • przyczepić białe magnesiki na białych polach magnetyczną stroną do góry,
  • położyć magnetyczne młoteczki, łącząc je magnesami pod planszą ze sobą.

Zastanawiasz się, jak przebiega rozgrywka w „Klask 4”? Oto sekrety tej magnetycznej potyczki:

  1. Cel gry: główny obiekt pożądania to żółta piłka, bo to właśnie ona jest kluczem do zwycięstwa. Strzelić nią do bramki przeciwników wydaje się proste? Niekoniecznie.
  2. Zręczność i szybkość: w „Klask 4” nie ma miejsca na „zwlekaczy”. Trzeba działać błyskawicznie, przewidując ruchy rywali, unikając przeszkód i jednocześnie broniąc swojej bramki. Wszystko to wymaga niesamowitej koordynacji, refleksu i przemyślanej taktyki.
  3. Pułapki na planszy: białe magnesy, wyglądające niewinnie, są w rzeczywistości prawdziwymi drapieżnikami. Jeśli nie jesteś uważny, dwa z nich mogą przyczepić się do twojego młoteczka w mgnieniu oka. A to oznacza, że tracisz punkt! Szybkie myślenie i odpowiednie manewrowanie młoteczkiem są tu kluczem do sukcesu.
  4. Zwycięstwo: może być wynikiem strategii, niesamowitej zręczności lub po prostu szalonego szczęścia. W każdym razie, smak zwycięstwa w „Klask 4” jest naprawdę niezapomniany.

Intuicyjne zasady gry „Klask 4”, czyli sterowanie pionkiem tak, by zagonić żółta piłkę do dołka (bramki) przeciwnika sprawiają, że wystarczy kilka sekund, by rozpocząć zacięty mecz z przeciwnikiem.

Każdy gracz rozpoczyna grę z 5 punktami, a rozgrywka kończy się w momencie, gdy jakiś gracz straci wszystkie punkty. Gracz, któremu pozostało najwięcej punktów, wygrywa!

Kiedy traci się punkt?

  • gdy piłka zatrzyma się w bramce gracza,
  • gdy młoteczek gracza wyląduje w jego bramce,
  • gdy 2 magnesiki przyczepią się do jego młoteczka,
  • jeśli przeciwnik straci kontrolę nad młoteczkiem (w praktyce nie może go ponownie postawić poprzez ruchy magnesem sterującym).

O czym jeszcze należny pamiętać?

  • gdy kulka trafi do bramki, ale odskoczy, grę należy kontynuować,
  • nie można pomagać pionkom rękami,
  • gdy biały magnesik wypadnie poza planszę, nie należy przerywać gry,
  • jednorazowo można zdobyć 1 punkt, nawet jeśli równocześnie zostało spełnionych więcej warunków punktowania,
  • w sytuacji spornej – zaleca się ponowne rozegranie,
  • gdy kulka wypadnie poza planszę, należy ją umieścić w rogu znajdującym się najbliżej miejsca, z którego wypadła.

„Klask 4” to gra pełna dynamiki, niespodzianek i emocji. Oferuje nieskończoną ilość możliwości i strategii, które możesz wypróbować. Każda rozgrywka jest inna, a każda przynosi nowe wyzwania i doznania. Jeżeli szukasz gry, która naprawdę dostarczy Ci dawkę emocji, to właśnie ją znalazłeś!

klask 4 (8)
klask 4 (9)
klask 4 (10)
klask 4 (11)
klask 4 (12)
klask 4 (14)
klask 4 (15)
klask 4 (20)

Gra „Klask” – magnetyczna wariacja cymbergaja, czyli dynamiczny pojedynek zręczności, refleksu i precyzji

gra klask 13

Gra „Klask” – recenzja

Zalety gry „Klask 4”:

  1. Wykonanie i grafika – drewniana plansza, na której każdy detal został dopracowany z największą precyzją, świadczy o jakości tej gry. Kolory i grafiki są przejrzyste, co sprawia, że gra jest nie tylko funkcjonalna, ale i piękna.
  2. Mechanika – to nie jest zwykła gra planszowa. To wyzwanie, które testuje zręczność i refleks. Pomimo że zasady są intuicyjne, każda rozgrywka odkrywa przed nami nowe niespodziewane zwroty akcji, które sprawiają, że serce bije szybciej.
  3. Próg wejścia – bez względu na to czy jesteś początkujący czy weteran gier planszowych, „Klask 4” jest dla każdego. Proste zasady pozwalają na błyskawiczne zrozumienie gry, a jednocześnie oferują głębokość strategii, która przyciągnie nawet najbardziej doświadczonych graczy.

To, co sprawia, że ta wersja jest wyjątkowa, to nie tylko dodatkowa liczba graczy, ale również wprowadzenie gry drużynowej. Nie tylko my sami, ale również nasz partner, musi synchronizować ruchy i strategie w walce o zwycięstwo. To poziom współpracy i rywalizacji w jednym!

klask 4 (17)
klask 4 (16)
klask 4 (18)
klask 4 (19)
klask 4 (22)
klask 4 (21)
klask 4 (24)

Ale co najważniejsze, chociaż jest to gra, w której zręczność i strategia są na pierwszym planie, to przede wszystkim dostarcza niesamowitej zabawy. Śmiechy, okrzyki i napięcie gwarantowane! Jeśli byłeś kiedykolwiek zakochany w oryginalnej wersji „Klask”, musisz poznać „Klask 4”. A jeśli jeszcze nie miałeś okazji, to jest to idealny moment, aby rozpocząć przygodę z tym tytułem.

klask 4 (13)

„Klask” ukazała się nakładem wydawnictwa Rebel.

rebel logo
roboty dla dzieci (1)

Roboty dla dzieci – edukacyjne przygody w świecie technologii

Polecamy także szalony pinballowy pojedynek zręczności i refleksu, czyli “Gra w kotka i w pyszczek

gra w kotka i pyszczek 20

Dziecieca ciekawosc blok 1
obserwuj przystanek rodzinka instagram 2
polub przystanek rodzinka facebook
Scroll to Top