Logopeda na Teneryfie – harmonijny rozwój Twojego dziecka

Spędzacie wakacje na wyspie lub mieszkacie tu na stałe i szukacie logopedy na Teneryfie, który popracuje z waszym dzieckiem nad mową, komunikacją i funkcjami poznawczymi? A może zabiegacie o polonistę, który umożliwi dziecku stały kontakt z językiem ojczystym? Dobrze trafiliście. Jestem logopedą, lektorem języka polskiego, pedagogiem specjalnym i nauczycielem wychowania przedszkolnego. Jako polski logopeda na Teneryfie wspieram harmonijny rozwój dziecka.

Od ponad 10 lat pracuję jako nauczyciel, logopeda i terapeuta. Moje zainteresowania i samorozwój skupiają się na dwujęzyczności, terapii miofunkcjonalnej, wadach wymowy i szeroko pojętej stymulacji rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Prowadzę terapię logopedyczno-pedagogiczną m.in. dzieci i młodzieży, w tym pacjentów neurotypowych (wady wymowy, zaburzenia słuchu – APD i in.), z opóźnionym rozwojem mowy, ale i z Zespołem Downa. Wychodzę z założenia, że stymulacja rozwoju poznawczego oraz intelektualnych możliwości dziecka przez budowanie systemu językowego, umożliwia mu nie tylko komunikację, ale i budowanie własnej tożsamości, szczególnie w wielokulturowym środowisku.

20241009 141606279 iOS web

  • Martwisz się, że Twoje dziecko nie mówi, mówi mało, nie chce mówić lub mówi niewyraźnie?
  • Chciałbyś zapewnić dziecku odpowiednią stymulację rozwoju?
  • Potrzebujesz porady pedagoga edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, logopedy lub polonisty?
  • Chcesz, będąc otoczonym hiszpańską kulturą, kształcić swoje dziecko w języku ojczystym?  

Jako polski logopeda na Teneryfie oferuję m.in.:

  • konsultacje i porady logopedyczne na Teneryfie dla rodziców dzieci (także dwujęzycznych),
  • diagnozę i terapię zaburzeń mowy,
  • wczesną interwencję logopedyczną,
  • wsparcie dla dzieci z trudnościami rozwojowymi,
  • terapię miofunkcjonalną nierzadko łączoną z terapią wad wymowy,
  • Symultaniczno-Sekwencyjną Naukę Czytania (tzw. wczesną naukę czytania, metodą sylabową).
  • terapię logopedyczną w oparciu o programowanie języka dziecka z opóźnionym rozwojem mowy o różnorakim podłożu, dziecka niemówiącego i dwujęzycznego,
  • terapię pedagogiczną, min. dysleksji, dysortografii, dysgrafii, wspomaganie kompetencji matematycznych Metodą Numicon,
  • stymulację wszystkich funkcji poznawczych dziecka (wzroku, słuchu, motoryki, pamięci, funkcji lewej półkuli),
  • terapię miofunkcjonalną ((pracuję nad przywróceniem prawidłowych funkcji mięśniowych związanych z oddychaniem, połykaniem, żuciem oraz mową – dysfunkcje tych mięśni mogą prowadzić do różnych problemów, takich jak wady zgryzu, wady wymowy, nieprawidłowy sposób połykania, a nawet zaburzenia snu (np. chrapanie, bezdech senny)),
  • profilaktykę logopedyczną.

Prywatnie jestem żoną, mamą dwójki chłopców z doświadczeniami edukacji domowej, zapaloną podróżniczką, miłośniczką planszówek i molem książkowym. Te ostatnie mam zawsze ze sobą. Czytam namiętnie w autobusie, na pikniku, z nosem w książce można mnie też spotkać na szlaku. Zaczynam pałać miłością do hiszpańskiego języka i kultury. Kanaryjską mentalność próbuję wpoić sobie na razie kulinarnie (zajadam się paellą i innymi tutejszymi przysmakami – Kuchnia na Teneryfie, czyli czego warto spróbować na Teneryfie), gdyż usposobieniem bliżej mi do szalonej corridy niż spokojnej sjesty.

Zawodowym warsztatem, prywatnymi doświadczeniami z edukacji domowej, recenzjami nietuzinkowych książek oraz relacjami (w tym fotorelacjami) z podróży do nie tylko znanych, ale i mało komercyjnych zakamarków świata, dzielę się na blogu i Instagramie.

dziecko nie mowi 1

Moje dziecko nie mówi, mówi mało lub nie chce mówić — kiedy iść do logopedy?

dziecko nie mowi 2

Odczuwam wielką satysfakcję po każdej kolejnej terapii logopedycznej z podopiecznymi. Ich postępy są dla mnie nieocenioną motywacją do pracy, a każdy przypadek dziecka uczy mnie pokory, cierpliwości i wytrwałości w zawodowych, ale i prywatnych staraniach. Dokładam wszelkich starań, by zajęcia były różnorodne i harmonijnie rozwijały wszystkie funkcje poznawcze dzieci. Podczas zajęć (zwłaszcza z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy lub dwujęzycznych) uwzględniam elementy Metody Krakowskiej, nie tylko Symultaniczno-Sekwencyjną Naukę Czytania.

dziecko nie mowi 5

obserwuj przystanek rodzinka instagram
polub przystanek rodzinka facebook
Scroll to Top